Friday, May 9, 2008

Am obosit

Am obosit sa trag dupa mine oamenii...oamenii care se pierd in iluzia vietii lor de zi cu zi, cu monotonia care le da siguranta zilei de maine si saracia zilei de ieri. M-am saturat sa aud zgomotul scos de oamenii care sustin public ca "inteligenta plus caracter - acesta este adevaratul scop al educatiei". Ce stiti mai voi cu adevarat inafara sa va plangeti ca nimic nu e bine si nimic nu va convine si ca voi ati facut "the best" ? zilele astea am petrecut mult timp cu oameni de exceptie. Oameni de un anumit caracter, cu o grea experienta si reputatie....oameni care au stat la masa cu mine care sunt cu 40 de ani mai tanara decat ei, si au ascultat ce am avut de zis. Oameni cu care in cateva ore am construit planuri pentru urmatorii cativa ani...Asta ma face sa cred ca imi pierd asa de mult timp cu oameni care nu merita, si reusesc in procesul asta sa ii ignor pe cei care nu numai ca ma pretuiesc, dar au si o mai mare valoare decat mine. Inainte reuseam sa ma simt dezolata si dezamagita de unii oameni, acum doar ma uit la ei cum trec pe langa mine si ma amuz. Incerc sa ma distantez pentru ca am impresia ca uneori chiar vor sa ma traga in jos....ca vezi doamne, sa ii pot intelege eu pe ei. Unele lupte nu merita a fi date pentru ca pierd oricum.....Uneori cred ca asa este si lupta mea pentru fericire aici, in Romania. Poate asta este o cauza pierduta, dar prefer sa fie asa.....decat sa ma ascund in umbra altora si sa ma incadrez in tipare. Duc din ce in ce mai multe lupte, cele mai multe le dau chiar cu mine insami,..
lupte care nu vreau sa fie ingreunate de zgomotul de fundal al ineptiilor, al oamenilor care nu stiu decat sa lucreze pe linia de manufactura zilnica si sa contempleze frumusetea zilelor demult apuse.

Voi reusi! sunt ferm convinsa ca orice este posibil, doar daca iti pui capul la treaba, nimic nu ma poate opri.... :)

1 comment:

Raluka said...

Avem posturi cu aceeasi idee dar cuvinte diferite. Acum inteleg ce ai vrut sa zici pe mess... Super tare! Imi place chestia asta! :D