Wednesday, May 7, 2008

Astazi

Ce se intampla doctore? Nimeni nu stie!! Este o perioada tumultoasa in care multe proiecte se incheie si altele noi incep. ASa imi place sa imi traiesc viata... :) desi exista ceva presiuni din exterior, proiectele, visele si dorintele mele le-am optinut pas cu pas ....mai am de lucru la doua trei chestii importante dar voi termina si cu ele in curand si pe urma vor veni altele si altele si altele.
Nu imi place viata monotona...as hoinari permanent daca ar fi dupa mine, dar circumstantele ma cam limiteaza momentan.. Asta este unul din proiectele alea doua importante. Am momente in care....ca al soson (dar nu alb si nu de Converse :P) mai degraba cu un design misterios, viu colorat, desperecheat ma simt dezolata mai ales in marea circulatie de perechi dimprejur. DA si pana care la urma este problema ca eu sunt diferita? De cele mai multe ori ma bucur ca nu am constrangerile implicate de acel soson pereche, oricum nu sunt o carpa...si mai am mult pana atunci, de ce sa ma grabesc? Oricum in acele momente, mi-am diminuat valoarea, m-am depreciat pentru ca in jurul meu nivelul era altul, dar de fapt, cine ma masoara dupa asta? De cele mai multe ori mi s-a demonstrat si ca fac mai mult decat o pereche la un loc si asta este tot ce conteaza. Cand te uiti inapoi vezi de unde ai plecat si unde ai ajuns, multi oameni nu pot sa faca asta, ca sa nu mai mentionam ca pentru sosoni este imposibil....:)))
Sunt proud de cate am realizat, nu numai pentru mine, dar si pentru cei din jurul meu,....sunt mandra ca am oameni pe care ii vad crescand langa mine, pe care ii iubesc si ii respect si sentimentul este reciproc.... Soro...I luvvv youu! :) Eu am o comoara ascunsa, dar doar partial si doar pentru straini....pe mine! :)

No comments: